Kundeservice holder lukket fredag d. 08/11-2024. Har du problemer med at finde de rigtige lygter til din traktor? Så prøv vores LED-Guide

her
72177776
info@agroled.dk
Produktsortiment
LED Guide

Handelsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser er gældende for alle leverancer fra AgroLed.dk

Download de generelle vilkår og betingelser

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
AgroLED ApS
CVR-nr: 41309075
Agerhatten 27A, indg. 3, 1. TV
5220 Odense SØ
Danmark
Telefon: 72177776
E-mail: info@agroled.dk

Opret forbrugersag her | Gratis sagsbehandling | e-mærket (emaerket.dk)
Såfremt der findes produktbeskrivelse og brugervejledning til varen, følger disse med din
leverance fra AgroLed.dk. Ønsker du uddybende rådgivning fra AgroLed.dk’s side, er
denne af vejledende art.

Betaling
I vores butik kan du bestille dine varer online og betale med kreditkort: MobilePay, VISADankort, MasterCard, VISA eller VISA Electron.
Samt forudbetaling via Bankoverførsel – vær i den forbindelse opmærksom på, at du ikke
er dækket af indsigelsesordningen.

Vi tager ikke kortgebyrer og betalingen hæves først, når vi har afsendt dine varer.

Betaler du med bankoverførsel sendes din ordre, når indbetalingen er registreret

Alle priser i AgroLed.dk – på web-adresse: AgroLed.dk – er inkl. moms.

Reservation af beløb: Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

  1. Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
  2. pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. “

Du modtager en ordrebekræftelse, når AgroLed.dk har modtaget din bestilling. Med
mindre at varen ikke kan leveres, ekspederes varen af vores personale og afsendes. Ved
afsendelse modtager du en faktura fra AgroLed.dk.

Fragt og levering
Levering af varer fra AgroLed.dk anses for sket, når du som forbruger får varen leveret.
Forsendelsen af varer sker med DHL og leveringstiden er på 4 arbejdsdage.

Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt af AgroLed.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Leveringsformer og fragtpriser
Levering sker i samarbejde med DHL med omdeling til privat adresse samt erhvervs
adresse. Fragtprisen inde for Danmarks grænser er 60 kr. Levering sker inde for 2-4
arbejdsdage

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har
bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag,
hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil
fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@agroled.dk eller benytte
standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os
besked.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur,
selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen
tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en
skade under transporten.
Pakken skal sendes direkte til vores adresse. Vi henter ikke pakken, hvis den er sendt til
pakkeboks eller pakkeshop.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
– Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et
tydeligt personligt præg,
– Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
– Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige
årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt
efter leveringen

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end
hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer,
kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens
handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få
fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af
varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet,
fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder
dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden
leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage
fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet,
medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os
dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
AgroLED.dk
Agerhatten 27A, indg. 3, 1.tv
5220 Odense SØ
Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på
ovenstående adresse, mod forudgående aftale

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret,
ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer
inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal
altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så
vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter, du har fået
varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af
den holdbarhedsperiode, AgroLed.dk har stillet dig i udsigt.

Varen sendes til:
AgroLED.dk
Agerhatten 27A, indg. 3, 1.tv
5220 Odense SØ
Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@agroled.dk. Hvis det
ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
https://naevneneshus.dk/

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst
1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst
720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset
beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online
klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 15-03-2023

betterstack-monitoring